t |
|
||
|
Nettbasert forretningsdriftFlere personer i Sør-Aurdal har engasjert seg i en ny foretningsidé. Internettselskapet euroSMART baserer seg blant annet på at medlemmene markedsfører selskapet. Tor Magnus Briskodden har de to siste månedene engasjert seg sterkt i tiltaket. Til nå har han vervet over 220 medlemmer. --Prinsippet er enkelt, sier han til Hedalen.no. --Man betaler en årsavgift på €20, og da kan man handle det man vil av kjente merkevarer fra f.eks. Adidas, Nike, CK,Diesel, Dioor,Helly Hansen, mfl. I tillegg kan man tjene penger på å selge startpakker til nye medlemmer og ved å markedsføre og kjøpe aksjer i selskapet. euroSMART er en forretning som har som mål å bli et av de største i Europa på salg av merkevareprodukter innen fem år. Salget skjer via Internett. Ledergruppa i "Team Valdres" består foreløpig av Tor Kristian Stugård, Wenche Vestrom, Astri Nybråten og Tor Magnus Briskodden. I tillegg har mange andre blitt med fra Valdres. Det er allerede knyttet kontakter i Hedalen, Bagn/Tonsåsen og Fagernes. Teamet regner med en eksplosiv økning av antall medlemmer i distriktet de neste ukene. --Har denne foretningsideen noe til felles med pyramidespill, lurer vi på, og viser til en artikkel i Aftenposten. --Artikkelen i Aftenposten rammer ikke oss negativt fordi vi i hovedsak
får
|
||
Nettsideansvar: | Arne Heimestøl | |