t



Publisert:  10.11.06

 

 

Nettbasert forretningsdrift

Flere personer i Sør-Aurdal har engasjert seg i en ny foretningsidé.  Internettselskapet euroSMART baserer seg blant annet på at medlemmene markedsfører selskapet.

Tor Magnus Briskodden har de to siste månedene engasjert seg sterkt i tiltaket. Til nå har han vervet over 220 medlemmer. 

--Prinsippet er enkelt, sier han til Hedalen.no. --Man betaler en årsavgift på €20, og da kan man handle det man vil av kjente merkevarer fra f.eks. Adidas, Nike, CK,Diesel, Dioor,Helly Hansen, mfl.   I tillegg kan man tjene penger på å selge startpakker til nye medlemmer og ved å markedsføre og kjøpe aksjer i selskapet. 

euroSMART er en forretning som har som mål å bli et av de største i Europa på salg av merkevareprodukter innen fem år. Salget skjer via Internett.

Ledergruppa i "Team Valdres" består foreløpig av Tor Kristian Stugård, Wenche Vestrom, Astri Nybråten og Tor Magnus Briskodden. I tillegg har mange andre  blitt med fra Valdres. Det er allerede knyttet kontakter i Hedalen, Bagn/Tonsåsen og Fagernes. Teamet regner med en eksplosiv økning av antall medlemmer i distriktet de neste ukene.

--Har denne foretningsideen noe til felles med pyramidespill, lurer vi på, og viser til en artikkel i Aftenposten.

--Artikkelen i Aftenposten rammer ikke oss negativt fordi vi i hovedsak får
inntekter fra produktsalget vårt. Men det er kjempepositivt at det nå
endelig skjer noe med lovverket. Det er altfor mange useriøse aktører ute
på markedet, der folk mister både penger og venner. Det er faktisk så ille
at familier blir splittet pga det, forteller Tor Magnus.

Tor Kristian, Tor Magnus, Wenche og


Nettsideansvar: Arne Heimestøl |