Sist oppdatert: 16.03.2016 06:14

Sponsoravtaler gir resultater

 

ARNE HEIMESTØL

Det er flere som må ha lagt merke til at Hedda hytter er sponsor for Johannes Tingnes Bø. Etter helgas to gull til skiskytteren kunne hyttefabrikken registrere økt trafikk på nettsida si, og flere vil ha brosjyrer.

 

Lørdag var ansatte i Hedda Hytter i Holmenkollen for å se VM-stafetten i skiskyting for menn. Og jammen ble det gull til Norge. Johannes Tingnes Bø hadde en betydelig del av æren for det med en fremragende tredjeetappe.

– Med sponsoravtale med denne skiskytteren ble det en spesiell og fin opplevelse. Vi fikk med oss medaljeutdelingen på universitetsplassen også, forteller markedssjef Helge Nordby i Hedda hytter.

 

– Søndag ble en ny drømmedag for Johannes, men også for Hedda hytter. Vi fikk gjennom hans gull-løp vist fram vår logo både på TV, nettsider og i aviser. Dette er god markedsføring og merkevarebygging for vår bedrift, sier Nordby.

 


I 2015 produserte Hedda hytter 4 000 kvadratmeter. Det var ny rekord. Hedda er middels stor produsent, og det er viktig for bedriften å komme ut med tilbudene sine.  – Et ledd i dette er sponsoravtalen med Johannes Tingnes Bø.  Denne synliggjøres for tiden i annonser i A-magasinet, - Norges største ukeblad.


Vi legger til at vår lokale hyttefabrikk også er sponsor for andre verdensstjerner. Det er en viktig bakgrunn for at søstrene Hemsing kommer på løypelagskonserten lørdag 19. mars kl. 19.00. Du har vel husket å bestille billett? Det er ikke mange igjen av dem nå.