Sist oppdatert: 20.06.2018 17:30

Telenor svarer

 

Uværet førte dessverre til et brudd i fiberkabelen i går kveld. Våre entreprenører er nødt til å skjøte på omtrent 300 meter fiberkabel som vi har hastebestilt til bruddstedet, men vi får dessverre ikke rettet det før i morgen.

4 av 15 basestasjoner i Sør-Aurdal er berørt av denne feilen. Hvis du ikke har dekning med Telenor der du er så kan du i Norge ringe nødnummer 112 på alle fungerende mobilnett, uavhengig hvilken operatør du er kunde hos.

 

Ta ut simkortet eller skru mobilen av og på – og ring 112 før du taster inn sim-kortet. Da vil mobilen koble seg til hvilket som helst nettverk som har dekning fra det området du ringer fra.

Som Telenor-kunde kan du også ringe over wifi. Les gjerne mer om hvordan her: https://www.telenor.no/privat/dekning/wifi-tale.jsp

 

Caroline Lunde
Kommunikasjonssjef